Thursday, July 14, 2011

Ολοκληρώθηκαν τα Test Rides Ducati από την ΕΛΛΗΝΜΟΤΟ

Τα Test Rides της ΕΛΛΗΝΜΟΤΟ που είχαν ανακοινωθεί (για τις 25/6), τελείωσαν.

Όπως γίνεται και στους αγώνες, μετά το πέρας των δοκιμαστικών, ελεύθερων ή χρονομετρημένων, οι ομάδες συγκεντρώνουν τα δεδομένα από τους οδηγούς και τα επεξεργάζονται για την περαιτέρω...
βελτίωση των αποτελεσμάτων, για να γίνουν πιο ανταγωνιστικοί.

Για εμάς, τα δεδομένα προς επεξεργασία, δείχνουν πως η προσπάθειά μας είχε επιτυχία αφού τα σχόλια σας ήταν - τουλάχιστον - θετικά.

Η θετική ανταπόκρισή σας μας κολακεύει και μας γεμίζει ικανοποίηση.
Αυτό το πιλοτικό πρόγραμμα των Test Rides μας δίνει λοιπόν τα εξής νούμερα / δεδομένα:

60 Αναβάτες σε 54 ώρες & 58 λεπτά διάνυσαν απόσταση 3.384 Km (!) με μέση ωριαία 61,6 Km/h
Καθόλου άσχημα, αν σκεφθεί κανείς ότι δεν υπήρξαν άτυχες στιγμές στις δύσκολες - κι ίσως σβέλτες - διαδρομές εντός και εκτός πόλης, όπως ακριβώς είχαμε ανακοινώσει.

Με βάση λοιπόν αυτά τα δεδομένα, δείχνει πιθανόν να ξαναγίνουν Test Rides τέτοιου τύπου, εκτός δηλαδή των Test Rides στις Πίστες των Σερρών ή των Μεγάρων όπου η εταιρεία μας συχνά πραγματοποιεί.

Γκόλιας Γιώργος – DIAVEL
Σπέρνει. Μόνιμα στο Sport, το traction δουλεύει υπερωρίες, άπειρη ροπή, φρένα. Αντρικό και στην Α.Ο. Θα βγάζει πολλές φωτογραφίες. Α+ + + 

Χονδρογιάννης Γιώργος – STREET FIGHTER S
…φρένα…αρκούν δύο δάχτυλα…αναρτήσεις με αίσθηση Super Sport…κινητήρας γραμμικός από χαμηλά με άφθονη ροπή…αίσθηση…το μηχανάκι δεν το βλέπεις αλλά το αισθάνεσαι…του αρέσει να στρίβει πιο όρθιο και με ελεγχόμενο drift…το δεξί πατάκι δε με βόλεψε…

Καλαβρός Οδυσσέας – MONSTER 796 ABS
To 796 υπέροχο και τα παιδιά στο μαγαζί εξυπηρετικότατα! Ευχαριστούμε Οδυσσέας και Δήμητρα 

Μπεχράκης Γιάννης – DIAVEL
Πολύ εύκολο μέσα στην πόλη, δε φαίνεται ο όγκος του. ΠΑΡΑ πολύ γκάζι αλλά το TRACTION κάνει καλά τη δουλειά του! Ανοίγεις το γκάζι με 4η από 3500rpm και νομίζεις ότι έχεις 2α.
Φανταστικά φρένα, πολύ καλό το ABS. Καλή θέση οδήγησης και αναπαυτικότατη σέλα…δε ξέρω για τον πίσω… Για τον όγκο και το μεταξόνιο, πολύ «μανιτζέβελη»!

Ράλλης Κων/νος – MONSTER 796 ABS
Πολύ καλή συμπεριφορά, απόλυτο στις στροφές και σασμάν βούτυρο!! Δυστυχώς τα αρνητικά υπάρχουν αλλά είναι λίγα, πίσω λεβιές φρένου σε πολύ λάθος θέση (χαμηλή) κι η ορατότητα από τους καθρέφτες δύσκολη για την πόλη.

Κυριαζόγλου Νίκος – MTS 1200 S
Πολύ καλά κρατήματα Πολύ καλή ροπή. Το οδήγησα μόνο στο Urban Mode. Αναρτήσεις άριστες. Πολύ καλή προστασία από τον αέρα.

Μαυρογιαννάκης Μιχαήλ – MONSTER 796 ABS
Θετικά: Απίστευτα ευκολοδήγητο σαν ποδήλατο, καλό κόψιμο τιμονιού, καλά ανοίγματα / φρένα (λίγο σκληρά – ABS σωτήριο). Πολύ καλός ήχος
Αρνητικά: Αρκετά σκληρές οι ταχύτητες, σα να μην κούμπωναν εύκολα…μετά τα 160 κρατιόμουνα δύσκολα (60 κιλά βέβαια)…νομίζω όχι τόσο άνετο αν ανέβει και 2ο άτομο.
Γεν. εντυπώσεις: πολύ θετικές.

Σκούφας Άκης – MONSTER 696
Θετικά : Αίσθηση οδήγησης, ήχος, κινητήρας ρεπρίζ. Αρνητικά : Φρένα, κιβώτιο, κάπως στενή θέση. Γενική αίσθηση : Εξαιρετικό!!!

Αγγελονίδης Τάσος - MTS 1200 S
…εύχρηστο το urban mode στην πόλη – κίνηση, καμιά αίσθηση / μειονέκτημα με το 2ο άτομο…πολύ καλή συμπεριφορά σε όλα τα modes…πολύ καλά φρένα…πολύ καλή απόσβεση σε λακούβες… καλή αεροδυναμική του ανεμοθώρακα…
Αρνητικά για το χρόνο του test κανένα, εξαιρετικό.

Μάρας Παναγιώτης – DIAVEL
Οδηγώντας το Diavel ενθουσιάστηκα…ψεκασμός τέλειος, χωρίς κομπιάσματα…αναρτήσεις καταπληκτικές, με sport συμπεριφορά αλλά και πολύ καλές αποσβέσεις στις λακούβες… συμπλέκτης άμεσος…θορυβώδης και σκληρή η 1η σχέση…εκπληκτικά φρένα…πλαίσιο όχι τόσο άκαμπτο που δεν κουράζει τον αναβάτη.
Συνολικά καταπληκτική μηχανή που αξίζει τα χρήματά της.

Κοπανάκης Γιώργος – MTS 1200 S
Θετικά: Ρύθμιση sport!, πολύ καλή οδική συμπεριφορά (ανοιχτές – κλειστές στροφές), δυνατά φρένα, άνετη θέση οδήγησης, τελική, πολύ ελαφρύ. Αρνητικά: Μπάζει λίγο από το πλάϊ. Συνεπιβάτης: (+) Άνετη θέση συνεπιβάτη, τελική (-) Ζεσταινόταν το δεξί μου πόδι, δεν είχε άλλη τελική??

Μουράτος Παναγιώτης – MONSTER 796 ABS
Τα συν: καλό γκάζι, αρκετό – πολύ καλά φρένα – στρίβει ωραία. Τα πλυν : δεν καταλαβαίνεις τι στροφές έχει (rpm) – άβολο για 1.90 ύψος – πολύ σκληρές αναρτήσεις

Λόρτος Μιχαήλ – DIAVEL
Κινητήρας που δεν σκορτσάρει πουθενά…δύναμη παντού και τα modes κάνουν διαφορά…απίστευτα φρένα…σέλα πολυθρόνα…φοβερός ήχος που σε «φτιάχνει»…τα όργανα είναι πλήρη σε ενδείξεις…ταξιδεύεις άνετα αν αντέχεις τον αέρα…επιβλητικό μηχανάκι σε design.

Θεοδωράκης Γιάννης – STREET FIGHTER S
Τρέμουν λίγο τα γόνατα και τα χέρια μου…τι να πω, πολύ γκάζι, πολύ ροπή, πολύ όμορφο, πολύ δυνατό, φρενάρες…όλη μέρα ασκήσεις ανύψωσης μπροστινού…!!!
Επίσης ανετότατο σαν ποδήλατο, ονειρικός ήχος ακόμα και με τις μαμά εξατμίσεις.
Νομίζω είναι ότι αγριότερο σε μοτοσυκλέτα υπάρχει αυτή τη στιγμή και είναι DUCATI.

Ευχαριστούμε όλους για τη συμμετοχή αλλά και το κέφι και τη διάθεση που είχαν, καθ’ όλη τη διάρκεια των Test Rides.
[ΕΛΛΗΝΜΟΤΟ]

No comments:

Post a Comment