Σήμερα οι δύο πολυτελείς μοτοσικλέτες Κ 1600 GT και Κ 1600 GTL διαθέτουν πολυάριθμα συστήματα ασφάλειας, είτε ως standard είτε ως προαιρετικό εργοστασιακό εξοπλισμό.
Για παράδειγμα, το σύστημα φρένων ανταποκρίνεται στα...
υψηλότερα πρότυπα στους τομείς της επιβράδυνσης, της ευστάθειας, της σταθερότητας και του ελέγχου της πέδησης σε συνδυασμό με το ABS.
Οι τρεις διαθέσιμες επιλογές λειτουργίας του κινητήρα «Rain», «Road» και «Dynamic» επιτρέπουν στον αναβάτη να επιλέξει τρεις απολύτως διαφορετικές μεθόδους διαχείρισης του κινητήρα, σε σχέση με την ροπή αλλά και την απόκριση του γκαζιού. Σε συνδυασμό με το DTC, αυτό έχει σαν αποτέλεσμα τη σημαντική βελτίωση της πρόσφυσης, ειδικά σε βρεγμένες ή ολισθηρές επιφάνειες.
Όσον αφορά την τεχνολογία των αναρτήσεων, το ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενο σύστημα ESA ΙΙ βελτιστοποιεί τη ρύθμιση της ανάρτησης και της απόσβεσης σε σχέση με το φορτίο και τις συνθήκες του οδοστρώματος. Η εξομάλυνση των φορτίων μέσω του συστήματος ESA ΙΙ βελτιώνει ιδιαίτερα την ευστάθεια, τόσο κατά την οδήγηση, όσο και κατά τη διάρκεια της πέδησης.
Εκτός από το ABS, το DTC και των τριών επιλογών λειτουργίας του κινητήρα, οι Κ1600GT και Κ1600GTL είναι οι πρώτες μοτοσικλέτες παραγωγής στον κόσμο που διαθέτουν το σύστημα προσαρμογής των προβολέων της μοτοσικλέτας adaptive headlight ως πρόσθετο εργοστασιακό εξοπλισμό. Το σύστημα αυτό, με την ανίχνευση της γωνίας κλίσης και της κάθετης μετακίνησης του κέντρου βάρους της μοτοσικλέτας επιτυγχάνει ιδιαίτερα βελτιωμένο φωτισμό του δρόμου στις στροφές, με συνέπεια την κατακόρυφη αύξηση της ενεργητικής ασφάλειας. Οι Κ1600GT και Κ1600GTL είναι επίσης οι πρώτες μοτοσικλέτες που οι προβολείς τους διαθέτουν φωτιζόμενες στεφάνες στάθμευσης, τα αποκαλούμενα «parking light rings» που είναι χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων BMW.
No comments:
Post a Comment