Tuesday, July 12, 2011

Ξέρετε "ποιος είναι ο χειρότερος οδηγός στην Ολλανδία;"

Ο ΧΑΡΟΣ ΒΓΗΚΕ ΠΑΓΑΝΙΑ!
Κατα την διάρκεια των γυρισμάτων οι παικτες reality "Ποιος είναι ο χειρότερος οδηγός στην Ολλανδία;" έπρεπε να οδηγήσουν με ταχύτητα σε μία ευθεία και να φρενάρουν εγκαίρως πριν από έναν τοίχο από φελιζόλ.. Ένας απο τους παίκτες όμως, τα έκανε μαντάρα, με αποτέλεσμα να τραυματίσει τον παρουσιαστή.. Είμαστε δε σίγουροι ότι θα κέρδισε και τον τίτλο του χειρότερου οδηγού στην Ολλανδία...αυτός άλλωστε δεν ήταν και ο σκοπός του παιχνιδιού; Βίντεο!!

[trelokouneli]

No comments:

Post a Comment