Wednesday, May 25, 2011

Η νέα Lancia Musa είναι γεγονός

Χρονιά-σταθμός για τη Lancia, το 2011 έχει ήδη φέρει μαζί του τρία ολοκαίνουρια μοντέλα και 2 concept cars στην έκθεση της Γενεύης, ενώ παράλληλα υπόσχεται προϊοντικά νέα και βελτιώσεις στα ήδη υπάρχοντα μοντέλα. Από τον κανόνα δεν μπορεί να ξεφύγει η Lancia Musa, το μικρό πολυμορφικό της Lancia που παρουσιάζει τις νέες του εκδόσεις για το 2011 και στην ελληνική αγορά.

Λιμουζίνα Πόλης
Ήδη από το λανσάρισμά της το 2004, η Musa πρωταγωνίστησε στην κατηγορία των μικρών πολυμορφικών στην Ιταλία και στην υπόλοιπη Ευρώπη, με τον πετυχημένο συνδυασμό άνεσης, πρακτικότητας, τεχνολογίας, κομψότητας και πολυτέλειας που μόνο η Lancia μπορούσε να φέρει στην κατηγορία. Το 2008, ήταν η ώρα για ανανέωση, οπότε και η Musa δέχτηκε ένα σημαντικό εξωτερικό και εσωτερικό φρεσκάρισμα, που αφορούσε όχι μόνο στην αισθητική ή τις τεχνολογικές καινοτομίες του μοντέλου (π.χ. φώτα τύπου LED, για πρώτη φορά στην κατηγορία, νέα μάσκα με νέα μπροστινή γρίλια) αλλά και στη βελτίωση όλων εκείνων των επιμέρους χαρακτηριστικών του που του δώσανε την πρωτιά στην κατηγορία, όπως αύξηση πρακτικότητας, αύξηση ωφέλιμου χώρου, χαμήλωμα στο κατώφλι του χώρου αποσκευών κτλ. Με μια πετυχημένη ευρωπαϊκή διαφημιστική καμπάνια, στην οποία πρωταγωνιστούσε το διεθνούς φήμης φωτομοντέλο και τραγουδίστρια/συνθέτης Carla Bruni, η Musa κέρδισε ξανά την πρωτιά στην κατηγορία της στην Ιταλία και μια από τις πρώτες θέσεις στην κατηγορία της στην υπόλοιπη Ευρώπη.

Εκδόσεις 2011
Η Musa αυτήν τη στιγμή, εκτός από την...
πρόταση της Lancia για κομψό αυτοκίνητο ενός όγκου με πολύ καλούς χώρους, αυξημένη πρακτικότητα και πολυτελή χαρακτήρα σε συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις, αποτελεί και το μοναδικό εκπρόσωπο της Fiat Group Automobiles στην κατηγορία των μικρών πολυμορφικών. Για το 2011 η Musa προβάλλει στο έπακρο τη φιλοσοφία της νέας Lancia, όπως αυτή διαμορφώθηκε μετά τη στρατηγική συμμαχία με την Chrysler στην Ευρώπη. Οι αξίες-πυλώνες της νέας Lancia είναι ΣΤΥΛ - ΟΥΣΙΑ - ΤΑΜΠΕΡΑΜΕΝΤΟ και αυτές ακριβώς προβάλλει η Musa του 2011:

ΣΤΥΛ: Η διαχρονική κομψότητα της Musa σε όλο της το μεγαλείο, ενισχυμένη όμως από την παρουσία 2 νέων εξωτερικών χρωμάτων, του ιριδίζοντος Λευκού Raffaello και του ξεχωριστού μολυβί - γκρι Mantegna, αλλά και από τις νέες υφασμάτινες επενδύσεις New City (με χαραγμένο το λογότυπο «Μ» της Musa επάνω τους), σε μαύρη ή καφέ απόχρωση.

ΟΥΣΙΑ: Η Musa του 2011 εστιάζει περισσότερο την προϊοντική της προσφορά, προσφέροντας δύο πλούσιες εκδόσεις (Gold, Platinum), 2 κινητήρες (βενζίνης και πετρελαίου, αμφότεροι 95 ίππων) ιδανικούς για την ελληνική αγορά, επιλογή μεταξύ χειροκίνητου και αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων και φυσικά όλο τον μέχρι τώρα προαιρετικό της εξοπλισμό συμπεριλαμβανομένων των πακέτων εξοπλισμού, των χειροποίητων δερμάτινων επενδύσεων Poltrona Frau® κτλ. Από τους 2 κινητήρες, ο κινητήρας πετρελαίου είναι εντελώς καινούριος, τεχνολογίας Multijet 2ης γενιάς, που αποδίδει 95 ίππους, έχει προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro5 χάρη στο φίλτρο καταλοίπων πετρελαίου (DPF) και φυσικά διαθέτει και αυτός το σύστημα Start&Stop, για απόλυτη φιλικότητα και οικονομία στην καθημερινή χρήση.

ΤΑΜΠΕΡΑΜΕΝΤΟ: Η Musa διατηρεί όλα εκείνα τα στοιχεία που την ξεχωρίζουν στην κατηγορία της, προβάλλοντας όμως μια πιο μοντέρνα και «επιθετική» μπροστινή όψη, που οφείλεται στους νέους εξωτερικούς καθρέπτες αλλά και στους νέους, κυλινδρικούς προβολείς που της χαρίζουν «οικογενειακή» ταυτότητα σε συνάρτηση με τα άλλα μοντέλα της γκάμας Lancia (Delta, νέο 5θυρο Ypsilon). Η νέα μπροστινή όψη συνοδεύεται και από επιδόσεις όμως: με το νέο κινητήρα πετρελαίου Multijet II, 95 ίππων, η Musa επιταχύνει με 20 kgm ροπής διαθέσιμα από τις 1.500 σ.α.λ., καταναλώνοντας μόνο 4,3 λίτρα καυσίμου/100 χλμ. και πετυχαίνοντας εκπομπές CO2 μόλις 114 γρ./χλμ.

Αξιοσημείωτες είναι όμως και οι περιβαλλοντικές επιδόσεις του κινητήρα 1.4 16v 95hp με το ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DFN, το οποίο διαθέτει και σειριακή (+-) εκτός από εντελώς αυτόματη λειτουργία: οι εκπομπές CO2 ανέρχονται σε μόλις 130 γρ./χλμ. και η μικτή κατανάλωση σε μόλις 5,6 λίτρα/100χλμ., χωρίς να μειώνονται στο ελάχιστο οι επιδόσεις σε σχέση με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.

Εγγύηση, Τιμές και Χρηματοδότηση
Όλες οι εκδόσεις κινητήρων και εξοπλισμού της Musa προσφέρονται με 2 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση για τα μηχανικά μέρη, 2 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια, 3 χρόνια εγγύηση βαφής και 8 χρόνια εγγύηση αντισκωριακής προστασίας.

Η Musa 1.4 16v 95hp Euro 5 S&S προσφέρεται στην αρχική της έκδοση (Gold) στην τιμή των 16.400 €. Η έκδοση Gold είναι πλήρης σε εξοπλισμό καθώς περιλαμβάνει σημαντικά στοιχεία άνεσης και ασφάλειας όπως κλιματισμό, 4 αερόσακους, ABS με EBD, σύστημα υποβοήθησης πέδησης BAS (Brake Assist System), trip computer, πίσω φώτα τύπου LED, συρόμενα πίσω καθίσματα, ράδιοCD κα. Η αντίστοιχη τιμή για την πλουσιότερη έκδοση Platinum διαμορφώνεται στις 18.700 €. Για τις εκδόσεις με το ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DFN η επιβάρυνση είναι μόνο 1.100 € σε σχέση με τις αντίστοιχες χειροκίνητες, ενώ ο κινητήρας πετρελαίου 1.3 Multijet ΙΙ 95hp Euro5 Start&Stop διατίθεται μόνο στην έκδοση Platinum με τιμή εκκίνησης τις 21.000 €.

Όλη η ανανεωμένη γκάμα της Musa μπορεί να αποκτηθεί με προνομιακό χρηματοδοτικό πρόγραμμα που περιλαμβάνει 0% προκαταβολή, 4,9% ετήσιο σταθερό επιτόκιο και εξόφληση έως 72 μήνες και συνδυάζεται με την εκάστοτε προωθητική ενέργεια. Ισχύει παράλληλα και χρηματοδοτικό πρόγραμμα που περιλαμβάνει 0-30% προκαταβολή, 8,40% ετήσιο σταθερό επιτόκιο και εξόφληση από 30 έως 72 μήνες, στο οποίο ισχύει αυξημένη προωθητική ενέργεια, κάνοντας ακόμη πιο προσιτή την απόκτηση μιας Μusa. Και τα δύο χρηματοδοτικά προγράμματα συνδυάζονται με το όφελος κρατικής απόσυρσης, το οποίο στην περίπτωση της Musa αντιστοιχεί σε 960 €.

LANCIA MUSA - ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ


1.4 16v 95hp E5 S&S
1.3 Multijet II 95hp E5 S&S
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τετρακύλινδρος σε σειρά,
εμπρός εγκάρσιος
Τετρακύλινδρος σε σειρά,
εμπρός εγκάρσιος
Κυβισμός (cm3)
1368
1248
Σχέση συμπίεσης
11,0 : 0,2
17,6 : 0,4
Μέγιστη ισχύς CE: kW (CV) στις σ.α.λ.
70 (95) 5800
70 (95) 4000
Μέγιστη ροπή CE: Nm (kgm) στις σ.α.λ.
128 (13,0) 4500
200 (20,0) 1500
Αντιρρυπαντικές προδιαγραφές
Euro 5
Euro 5
Σύστημα Χρονισμού (έλεγχος)
2 εκκεντροφόροι επικεφαλής με υδραυλικά αυτορυθμιζόμενα ωστήρια (οδοντωτός ιμάντας), 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο
2 εκκεντροφόροι επικεφαλής (καδένα μετάδοσης κίνησης στην πιανόλα), 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο
Τύπος Καυσίμου
Αμόλυβδη βενζίνη (95 RON)
Πετρέλαιο
Τροφοδοσία καυσίμου
Χρονισμένος σειριακός ηλεκτρονικός ψεκασμός πολλαπλών σημείων σε συνδυασμό με ηλεκτρονική ανάφλεξη και ανεπίστροφο σύστημα καυσίμου
Άμεσος ψεκασμός MultijetCommon Rail” με ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου turbo και intercooler
ΜΕΤΑΔΟΣΗ


Μετάδοση κίνησης
Eμπρός
Eμπρός
Κιβώτιο ταχυτήτων
6 + όπισθεν / 5 + όπισθεν (DFN)
5 + όπισθεν
Τιμόνι
Κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση DualdriveTM
Κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση DualdriveTM
Διάμετρος στροφής (m):
10,0
10,0
ΦΡΕΝΑ


Εμπρός - δισκόφρενα Ø (mm)
257 x 22 (αεριζόμενα)
284 x 22 (αεριζόμενα)
Πίσω - ταμπούρα Ø (mm)
203 x 38
228 x 40
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ


Εμπρός
Ανεξάρτητη τύπου McPherson, με αντιστρεπτική δοκό
Ανεξάρτητη τύπου McPherson, με αντιστρεπτική δοκό
Πίσω
Ημιάκαμπτος άξονας με αντιστρεπτική δοκό
Ημιάκαμπτος άξονας με αντιστρεπτική δοκό
ΤΡΟΧΟΙ


Ελαστικά
195/60 R 15 88T
195/60 R 15 88T
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ


Μεταξόνιο (mm)
2508
2508
Μετατρόχιο εμπρός/πίσω (mm)
1444/1431
1444/1431
Μήκος x Πλάτος x Ύψος (mm)
4035 x 1698 x 1660
4035 x 1698 x 1660
Χωρητικότητα χώρου αποσκευών  VDA (dm3):
390 - 1488 (αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα)
390 - 1488 (αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα)
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ - ΒΑΡΟΣ


Ρεζερβουάρ καυσίμου (λίτρα)
47
47
Συνολικό βάρος DIN (kg)
1155
1200
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ - ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ


Μέγιστη ταχύτητα (χλμ./ώρα)
175
173
Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (sec)
11,5
12,5
Επιτάχυνση 0-1000 m (sec)
33,0
34,0
Κατανάλωση – κατά CE/1999/100 (ΛΙΤΡΑ/100 ΧΛΜ.)


κύκλος πόλης
8,1 / 7,2 (DFN)
5,4
εκτός πόλης
4,9 / 4,6 (DFN)
3,7
μεικτός
6,0 / 5,6 (DFN)
4,3
Εκπομπές CO2 σε μεικτό κύκλο (g/km)
140 / 130 (DFN)
114

No comments:

Post a Comment