Μετά από τρεις μήνες διακοπής, το WTCC επέστρεψε για να μας προσφέρει μια ακόμα συναρπαστική αγωνιστική χρονιά, φιλοξενούμενο στις καλύτερες πίστες του κόσμου. Η αυλαία άνοιξε στην πίστα της Curitima στην Βραζιλία, με όλες τις ομάδες να έχουν προετοιμαστεί όσο καλύτερα μπορούσαν και το επίπεδο του ανταγωνισμού να προμηνύεται υψηλότατο. Το τελικό αποτέλεσμα του διημέρου πάντως,... δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερο για την αγωνιστική ομάδα της Chevrolet, που έφυγε από την Νότιο Αμερική φορτωμένη με κύπελλα και βαθμούς.
Πιο συγκεκριμένα στο πρώτο μέρος του αγώνα ο Rob Huff κατέκτησε την νίκη με τους Yvan Muller και τον τοπικό ήρωα Caca Bueno (που οδήγησε ένα τέταρτο Cruze ειδικά για αυτό τον αγώνα) να τερματίζουν στην δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα. Στο δεύτερο μέρος ήταν σειρά του Allain Menu να περάσει πρώτος την γραμμή του τερματισμού, με τον Yvan Muller να τερματίζει τρίτος, τον Rob Huff στην τέταρτη θέση και τον Caca Bueno στην πέμπτη.
Με αυτά τα αποτελέσματα η νέα αγωνιστική έκδοση του Cruze με τον Turbo κινητήρα των 1,6 λίτρων, αποδεικνύει και στην πράξη ότι είναι η πιο ανταγωνιστική πρόταση για το νέο πρωτάθλημα. Αξίζει να υπογραμμιστεί εδώ ότι το 2011 σηματοδοτεί την έναρξη μιας νέας εποχής για το WTCC καθώς η κορυφαία διαφοροποίηση στις τεχνικές προδιαγραφές για φέτος, είναι η χρησιμοποίηση ενός υπετροφοδοτούμενου συνόλου των 1,6 λίτρων ως βασικού κινητήρα. Μια απόφαση που έρχεται να εναρμονίσει τον θεσμό με την σύγχρονη τάση του Downsizing που κυριαρχεί στην αγορά, καθώς ένας από τους βασικούς στόχους τον μηχανοκίνητων σπορ είναι η εξέλιξη τεχνολογίας που θα περάσει στα αυτοκίνητα παραγωγής.
Η Chevrolet, μετά από την άκρως επιτυχημένη περσινή χρονιά όπου κατακτήθηκε η πρώτη θέση τόσο στην κατάταξη των οδηγών όσο και σε αυτή των κατασκευαστών, είναι πανέτοιμη να αντιμετωπίσει τις νέες προκλήσεις συνεχίζοντας την εξαιρετική της πορεία. Η σχετική μέριμνα ξεκίνησε από τις αρχές του 2010, καθώς ο βασικός στόχος της σχεδίασης και της κατασκευής του νέου μοτέρ των 1,6 λίτρων ήταν κάτι που, εκτός από υψηλή τεχνογνωσία και σημαντικές επενδύσεις, απαιτούσε και πολύ χρόνο. Ωστόσο ο νέος κινητήρας ολοκληρώθηκε μέσα σε μόλις 9 μήνες, αφήνοντας περισσότερο χρόνο σε σχεδιαστές και μηχανικούς, προκειμένου να αφοσιωθούν στην εξέλιξη του αμαξώματος και των υπόλοιπων μηχανικών μερών. Τα αγωνιστικά που θριάμβεψαν στον πρώτο αγώνα είναι κατά 70% διαφορετικά σε σχέση με το περσινά αυτοκίνητα. Κύριοι άξονες διαφοροποίησης είναι η κατάλληλη στήριξη του μικρότερου σε μέγεθος μοτέρ, η ακόμα καλύτερη διανομή του βάρους ανάμεσα στους δύο άξονες, το νέο και πιο αποδοτικό σύστημα ψύξης, η επανασχεδίαση της ανάρτησης (κυρίως εμπρός) και φυσικά ο συνολικός επαναπροσδιορισμός του αεροδυναμικού πακέτου.
Δηλώσεις των πρωταγωνιστών
Rob Huff: «Ήταν μια εξαιρετική εβδομάδα για όλη την ομάδα και για εμένα προσωπικά. Το να φύγω από την Βραζιλία στην πρώτη θέση της κατάταξης είναι κάτι που με χαροποιεί απίστευτα και μου δίνει τρομερή ενέργεια για την συνέχεια.»
Alain Menu: «Η ημέρα του αγώνα ήταν ξεκάθαρα καλύτερη για εμένα σε σχέση με την προηγούμενη όπου στα χρονομετρημένα δεν τα πήγα καλά. Ήμουν τυχερός που μπήκα στην δεκάδα αλλά θεωρώ πως με όλες τις περσινές μου ατυχίες αυτό ήταν μια απλή… αποζημίωση. Χαίρομαι που κατάφερα να εκμεταλλευτώ αυτή την ευκαιρία με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και να φέρω μια πρώτη θέση για την ομάδα.»
Yvan Muller: «Δύο θέσεις στα πόντιουμ του πρώτου αγώνα είναι ένα πολύ καλό αποτέλεσμα. Μπορεί να μην κέρδισα και να μην είμαι στην πρώτη θέση της βαθμολογίας αλλά έχουμε πολύ καιρό ακόμη. Αυτό που με ικανοποιεί πιο πολύ από όλα είναι το πόσο καλό είναι το νέο αυτοκίνητο στην πίστα.»
Caca Bueno: «Ήταν ένα απίστευτο σαββατοκύριακο. Για εμένα ήταν μια εξαιρετική εμπειρία απλώς και μόνο το να είμαι μέλος μιας αγωνιστικής ομάδας αυτού του επιπέδου. Πόσο μάλλον αν σκεφτεί κανείς το ότι κατάφερα να πλασαριστώ ψηλά. Το μόνο που μένει να ελπίζω σε προσωπικό επίπεδο είναι να έχω ξανά μια τέτοια ευκαιρία.»
No comments:
Post a Comment