Ο ρυθμός των πωλήσεων έχει αυξηθεί σε σχέση με μερικούς μήνες πίσω σύμφωνα με στελέχη του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων και βέβαια γι' αυτό ευθύνεται σε μεγάλο βαθμό το μέτρο της κρατικής απόσυρσης και η ειδική ρύθμιση της εκχώρησης του δικαιώματος και του χρηματικού οφέλους που προκύπτει από την κρατική απόσυρση σε τρίτο πρόσωπο. Έτσι πολλοί αποσύρουν το...σαραβαλάκι τους εκχωρώντας τα δικαιολογητικά με το σχετικό δικαίωμα με το αντίστοιχο αντάλλαγμα σε...
αντιπροσωπείες ή ακόμα και σε ιδιώτες που δεν έχουν αυτοκίνητο προς απόσυρση αλλά θέλουν να αγοράσουν κάποιο καινούριο μοντέλο σε μειωμένη τιμή...
αντιπροσωπείες ή ακόμα και σε ιδιώτες που δεν έχουν αυτοκίνητο προς απόσυρση αλλά θέλουν να αγοράσουν κάποιο καινούριο μοντέλο σε μειωμένη τιμή...
Περισσότερα από 7.000 παλιά αυτοκίνητα έχουν αποσυρθεί μέχρι τη στιγμή που γράφονται τούτες εδώ οι γραμμές και βέβαια, πιστεύουμε ότι μεγάλο λάθος συνιστά ο καθορισμός των αυτοκινήτων που μπορούν να αποσυρθούν και που θα πρέπει να έχουν άδεια κυκλοφορίας από τον Δεκέμβριο του 1998 και παλιότερη, δηλαδή θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 12 ετών για να μπορεί να αποσυρθεί.
Κατά την γνώμη μας υπάρχουν ακόμη και τώρα τα περιθώρια με κάποια τροπολογία να διευρυνθεί ο κύκλος των αυτοκινήτων που μπορούν να αποσυρθού και να συμπεριληφθούν μοντέλα από 8 ετών και πάνω, δηλδή αυτοκίνητα που στην πλειονότητά τους αφ' ενός μεν κυκλοφορούν με κατεστραμμένους καταλύτες ρυπαίνοντας την ατμόσφαιρα και το περιβάλλον και αφ' ετέρου είναι επικίνδυνα - σε σχέση πάντα με τα σημερινά standards ασφάλειας - δεδομένου ότι στα περισσότερα απ' αυτά απουσιάζουν σύγχρονα συστήματα ασφαλείας όπως το ABS, το ESP, το EBD, οι αερόσακοι σχεδόν σε όλο το εύρος της καμπίνας κ.λπ. Μακάρι κάποιος να βάλει το χέρι του και να εντάξει και αυτές τις κατηγορίες οχημάτων σε αυτά που θα μπορούσαν να αποσυρθούν ενισχύοντας ακόμη περισσότερο τις πωλήσεις στην ελληνικη΄αγορά αυτοκινήτου...
No comments:
Post a Comment