Thursday, September 1, 2011

Fiat Punto 2012: Παγκόσμια πρεμιέρα στην Έκθεση της Φρανκφούρτης

Το νέο Punto Model Year 2012 πραγματοποιεί την παγκόσμια πρεμιέρα του στην Έκθεση της Φρανκφούρτης και θα αρχίσει να πωλείται σε όλη την Ευρώπη στις αρχές του επόμενου χρόνου. Το νέο μοντέλο διαθέτει όλα τα στοιχεία που οδήγησαν τις προηγούμενες εκδόσεις στην απόλυτη επιτυχία στις αγορές της Ευρώπης, αλλά τονίζει την διαφορετική του προσωπικότητα με σημαντικές αισθητικές αλλαγές, νέα χρώματα και επενδύσεις και φυσικά με τη σημαντική τεχνολογική πρόοδο που επέφερε η υιοθέτηση του κινητήρα 85 ΗP 0,9 TwinAir turbo και του 85 ΗP 1,3 Multijet.

Ειδικότερα, το Punto 2012 λανσάρει ένα νέο μπροστινό μέρος που χαρακτηρίζεται από τον βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος προφυλακτήρα και την τοποθέτηση των φλας παράλληλα με τις εισαγωγές αέρα. Στο πίσω μέρος ανάγλυφο στοιχείο ορίζει μια ζώνη που ξεχωρίζει την περιοχή της πινακίδας κυκλοφορίας. Στο εσωτερικό νέες επενδύσεις τονίζουν το κομψό στιλ, τη στιγμή που τις αισθητικές αλλαγές ολοκληρώνουν νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών και 3 νέα μεταλλικά χρώματα: Turquoise, Ruby Red και Graphite Grey.

Ως εκ τούτου, το νέο Fiat Punto MY 2012...
επιβεβαιώνει τις αξίες που ανέκαθεν χαρακτήριζαν το μοντέλο: το δυναμισμό και την κομψότητα της σχεδίασης που εκφράζει απόλυτα το ιταλικό στιλ και των τεχνολογικών καινοτομιών, που από το λανσάρισμα του μοντέλου αποτέλεσαν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Ανάμεσα στις καινοτομίες του μοντέλου είναι και το γεγονός ότι υπήρξε το πρώτο αυτοκίνητο της κατηγορίας του με εξελιγμένο σύστημα infotainment (Blue&Me) ή με το λογισμικό eco:Drive, ένα εργαλείο χάρη στο οποίο ο οδηγός μπορεί να αναλύσει το οδηγικό του στιλ και να βελτιώσει την οικονομία και τις εκπομπές ρύπων.

Το Fiat Punto συνεχίζει να αποτελεί σημείο αναφοράς για τους κινητήρες του, είτε μιλάμε για τους diesel (Multijet), είτε τους βενζίνης (MultiAir), που συνδυάζουν πάντα την καινοτομία και τις επιδόσεις με τη φιλικότητα προς το περιβάλλον. Ως απόδειξη έρχεται ο κινητήρας διπλής τροφοδοσίας καυσίμου βενζίνης - φυσικού αερίου ή βενζίνης - υγραερίου και φυσικά η επέκταση του Start&Stop και της τεχνολογίας Gear Shift Indicator (Σύστημα ένδειξης αλλαγής ταχυτήτων) σε όλους τους κινητήρες Euro 5. Το Punto 2012 λανσάρει δύο νέους κινητήρες: τον 85 HP TwinAir Turbo και μια εξέλιξη του 85 HP 1,3 Multijet.

85 HP 0.9 TwinAir turbo
Ο πρωτοποριακός κινητήρας TwinAir, που έχει κερδίσει πολλά βραβεία - συμπεριλαμβανομένων των "Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς 2011", "Καλύτερος νέος κινητήρας 2011" και "Καλύτερος Πράσινος Κινητήρας 2011» - τοποθετήθηκε και στο Fiat Punto. Το TwinAir συνδυάζει την πιο μοντέρνα τεχνολογία που έχει σχεδιαστεί από την Fiat Powertrain (MulitAir) με την έννοια "downsizing" και εκδηλώνεται σε ένα μικρό, μικτού κυβισμού και βάρους κινητήρα, που εξασφαλίζει εξαιρετικές επιδόσεις με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Η ειδική ρύθμιση του κινητήρα και ο συνδυασμός του με κιβώτιο 6 ταχυτήτων προσδίδει στο αυτοκίνητο μια ιδανική ισορροπία μεταξύ της φιλικότητας προς το περιβάλλον (98 γρ. / χλμ. CO2) και την οδηγική απόλαυση (85 HP στις 5500 σ.α.λ. και 145 Nm ροπής στις 2000 σ.α.λ). Εκτός από την κανονική λειτουργία, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει και τη λειτουργία ECO, που είναι διαθέσιμη. Αυτή, με μια ειδική χαρτογράφηση ελέγχου του κινητήρα, μειώνει την κατανάλωση καυσίμου για να εγγυηθεί πραγματικά φιλική προς το περιβάλλον οδήγηση.

1.3 85 HP MultiJet
O 85 ίππων 1,3 16V Multijet (με ροπή 200 Nm στις 1.500 σ.α.λ. μόλις), που αποτελεί ήδη σημείο αναφοράς χάρη στην τεχνολογία IRS (Injection Rate Shaping) του MultiJet II και την ειδική συναρμολόγηση του υπερτροφοδότη, κάνει ένα ακόμη βήμα παραπάνω με την υιοθέτηση δύο νέων τεχνολογιών: του Intelligent Alternator και του Intelligent Flow. Έτσι κατάφερε να εκπέμπει μόλις 90 γρ./χλμ CO2.

H πρώτη τεχνολογία βελτιστοποιεί την φόρτιση της μπαταρίας στη διάρκεια των φάσεων που διακόπτεται η παροχή καυσίμου στον κινητήρα (cut off), ενώ η δεύτερη βελτιστοποιεί την ψύξη χάρη σε μια αντλία λαδιού με μεταβλητή χωρητικότητα. Αυτές οι τεχνολογίες μαζί με τη χρήση λιπαντικού χαμηλού ιξώδους το κιβώτιο ταχυτήτων καθιστούν το Punto ένα από diesel μοντέλα με τις καλύτερες εκπομπές CO2 στην κατηγορία του.

Η γκάμα για το 2012
Η γκάμα του Punto MY2012 προσφέρει 3 επίπεδα εξοπλισμού (Pop, Easy και Lounge) διαθέσιμα με τους διάφορους κινητήρες, ενώ υπάρχει ακόμα ένα πακέτο εξοπλισμού αποκλειστικά συνδυαζόμενο με τον κινητήρα TwinAir.

Η Pop αποτελεί τη βασική έκδοση και προσφέρεται σαν μια προσιτή και απλή, αλλά ουσιαστική και λειτουργική επιλογή. Η έκδοση Easy ξεχωρίζει για τον πλούσιο εξοπλισμό και την εξαιρετική σχέση τιμής-εξοπλισμού. Διαθέσιμη σε 3 διαφορετικές χρωματικές επενδύσεις (κόκκινη, μπλε και γκρι) αυτή η έκδοση εκφράζει μια γεμάτη χρώμα, νεανική, μοντέρνα, σύγχρονη και τεχνολογική φιλοσοφία. Η κορυφαία έκδοση Lounge προσφέρει πλούσιο hi-tech εξοπλισμό για αυτούς που αναζητούν την απόλυτη άνεση και το δυναμικό χαρακτήρα σε συνδυασμό με την κομψότητα και το σπορ ύφος.

Τέλος, το επίπεδο εξοπλισμού TwinAir δημιουργήθηκε για να τονίσει το λανσάρισμα του ομώνυμου 2κύλινδρου κινητήρα αντικατοπτρίζοντας το ζωντανό και δυναμικό του χαρακτήρα, μαζί με το χρωματισμό Verde Lime με γυαλιστερή μαύρη οροφή. Αποκλειστικά με αυτό το χρώμα υπάρχουν και λεπτομέρειες, όπως οι σκουρόχρωμες και ειδικά σχεδιασμένες ζάντες αλουμινίου, οι μαύρες γυαλιστερές κολόνες και οι ανάλογοι καθρέφτες και τα σκουρόχρωμα φώτα. Η έκδοση είναι άμεσα αναγνωρίσιμη χάρη και στο λογότυπο TwinAir στην πίσω πόρτα. Στο εσωτερικό υπάρχει νέος διάκοσμος με γκρι και μαύρη επένδυση «Sportex» και ένα γκρι λογότυπο TwinAir στα εμπρός προσκέφαλα. Άλλο ένα λογότυπο TwinAir υπάρχει στο ταμπλό κοντά στα χειριστήρια του κλιματισμού.

No comments:

Post a Comment