Friday, September 2, 2011

Toyota και οικολογία συμβαδίζουν

Η Toyota κατέκτησε τον τίτλο της πιο οικολογικής μάρκας στην πρώτη έκθεση “Best Global Green Brands” που δημοσίευσε η εταιρία συμβούλων μαρκών Interbrand. Η μελέτη βασίστηκε σε ευρέως διαθέσιμες πληροφορίες για τις περιβαλλοντικές επιδόσεις των brands αλλά και στην άποψη του κοινού για την περιβαλλοντική βιωσιμότητα ή την ‘πράσινη’ εικόνα τους, προκειμένου να υπολογιστεί το Green Performance Score.

Η μέθοδος αξιολόγησης της αναφοράς “Best Global Green Brands” είναι αποτέλεσμα συνεργασίας Interbrand και Deloitte, ενώ το Green Performance Score έχει εφαρμογή σε διαφορετικές βιομηχανίες.

Σύμφωνα με την έκθεση της Interbrand, η Toyota αποτελεί...
πρότυπο εταιρίας που έχει αναγάγει το περιβάλλον σε κύρια προτεραιότητά της, ενώ ταυτόχρονα προσεγγίζει το παγκόσμιο κοινό της με εποικοδομητικό τρόπο.

Η δέσμευση της Toyota απέναντι στο περιβάλλον με στόχο τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα σε όλο το φάσμα των διαδικασιών παραγωγής και πωλήσεων των προϊόντων της, αντικατοπτρίζεται στο συνεχή αγώνα της για τη διατήρηση των φυσικών πόρων μέσω ανακύκλωσης και δράσεων φιλικών προς τη φύση και το περιβάλλον.

Βασικός συντελεστής των ισχυρών πράσινων επιδόσεων της Toyota, είναι η πλήρως υβριδική τεχνολογία της. Από το 1997 που λάνσαρε το υβριδικό Prius, το αυτοκίνητο-σύμβολο, που τώρα διανύει την τρίτη γενιά του, έως το 2010 που εισήγαγε την καινοτόμο, πλήρως υβριδική τεχνολογία της στο μικρομεσαίο Auris η Toyota προσφέρει στους πελάτες απαράμιλλα περιβαλλοντικά χαρακτηριστικά.

No comments:

Post a Comment