Αντικείμενο θαυμασμού στη Φρανκφούρτη θα είναι και το Fiat 500 TwinAir, τόσο σε κλειστή, όσο και cabrio έκδοση. Το επίπεδο εξοπλισμού TwinAir συνδυάζει τον επαναστατικό 2κύλινδρο κινητήρα με εμφάνιση και τεχνολογικό περιεχόμενο που καθορίζει ένα γνήσιο προϊόν, που ανταποκρίνεται απόλυτα στην εκτίμηση που έδειξε ο Διεθνής Τύπος και το αγοραστικό κοινό. Ήδη σήμερα 1 στα 3 Fiat 500 που πωλούνται στην Ευρώπη και 1 στα 2 που πωλούνται στην Ελλάδα είναι εφοδιασμένο με τον 0,9 TwinAir κινητήρα.
Η επιτυχία αυτού του κινητήρα τονίζεται από πλήθος βραβείων συμπεριλαμβανομένου και αυτού για τον «Διεθνή κινητήρα της Χρονιάς 2011». Με τους 85 ίππους αυτού του καταπληκτικού κινητήρα, το 500 TwinAir εγγυάται το συνδυασμό μέγιστης διασκέδασης πίσω από το τιμόνι, χαμηλής κατανάλωσης και των χαμηλότερων εκπομπών CO2 στον κόσμο για κινητήρα...
βενζίνης (92 γρ./χλμ.), αλλά και ρετρό ήχου που θυμίζει εκείνον του πρώτου θρυλικού 500.Με σαφείς επιρροές από την σειρά «competition» της Fiat στη δεκαετία του 70, το 500 TwinAir έχει χαρακτηριστικές λεπτομέρειες, όπως σκουρόχρωμος ανθρακί χρωματισμός, (έξτρα) piano blacκ οροφή και ζάντες αλουμινίου σε ματ μαύρο χρώμα. Στο εσωτερικό ξεχωρίζει ο Total Blacκ διάκοσμος με σπορ καθίσματα και σκουρόχρωμο φόντο στον πίνακα οργάνων, ενώ στον εξοπλισμό υπάρχει το πρωτοποριακό “Blue&Me – TomTom 2”, η τελευταία εξέλιξη του συστήματος infotainment Βlue&Me, με οθόνη αφής και τεχνολογία “Live” (στην Ελλάδα θα είναι διαθέσιμη η non-live έκδοση του νέου ΤΟΜ ΤΟΜ καθώς οι Live υπηρεσίες δεν υποστηρίζονται από την υπάρχουσα εγχώρια τεχνολογική υποδομή).
Η TwinAir έκδοση του Fiat500 απευθύνεται σε ένα αστικό και δυναμικό κοινό, αφού επιπλέον της εγγυημένης διασκέδασης και της οδηγικής απόλαυσης, προσφέρει στους πελάτες ένα προϊόν με προσωπικότητα και υψηλή αξία. Αυτό το concept επικοινωνήθηκε από την πανευρωπαϊκή διαφημιστική καμπάνια «Εveryday Fun» με έναν ιδιαίτερο πρωταγωνιστή: τον οδηγό και Παγκόσμιο Πρωταθλητή F1 Φερνάντο Αλόνσο. Για να τονιστεί ο σπορ και δυναμικός χαρακτήρας του 500 TwinAir, η Fiat δημιούργησε το νέο «byAbarth Pack». To κιτ εξατομίκευσης εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Abarth και θα είναι διαθέσιμο από τον Οκτώβριο περιλαμβάνοντας «Total Black» ειδικούς τροχούς αλουμινίου 16’’ με καπάκια Abarth, πλευρικά σκερτς, πίσω σπόιλερ, αγωνιστικά γραφικά στο καπό και σπορ πεντάλ. Το νέο «byAbarth Pack» θα προσφέρεται έξτρα μαζί τα χρώματα Pasodoble Red και Crossover Black.
Ειδικής αναφοράς χρήζει ο 85 ίππων TwinAir Τurbo κινητήρας – πρόδρομος μιας ολόκληρης οικογένειας κινητήρων που εξέλιξε η FiatPowertrain με απόδοση από 65-105 ίππους- που τονίζει την οδηγική ευχαρίστηση του αυτοκινήτου με δυναμικές επιδόσεις (τελική ταχύτητα 173 χλμ./ώρα και 0-100 χλμ./ώρα σε 11,0’’). Σε σχέση με τον 1,4 16V κινητήρα των 100 ίππων, ο TwinAir εμφανίζει 25% περισσότερη ροπή στις 2.000 σ.α.λ. σε συνδυασμό με μειωμένη κατά 30% μέση κατανάλωση: 4,0 λτ./100 χλμ. και 4,1 λτ./100 χλμ. με το κιβώτιο Dualogic και το χειροκίνητο κιβώτιο αντίστοιχα. Φυσικά το Fiat 500 TwinAir εμφανίζει τις καλύτερες εκπομπές CO2 στην κατηγορία: 90 γρ./χλμ. με Dualogic και 92 γρ./χλμ. με χειροκίνητο κιβώτιο.
Όλα αυτά οφείλονται στη μικρού μεγέθους τουρμπίνα που συνδυάζεται με μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων και εμφανίζει άμεση απόκριση διατηρώντας υψηλά επίπεδα ισχύος. Έτσι, παρά το μικρό κυβισμό, ο κινητήρας εμφανίζει κορυφαία απόδοση, αλλά και μειωμένη κατανάλωση καυσίμου: συγκρινόμενος με τον 1,2 8V, εμφανίζει 25% περισσότερη ισχύ, αλλά με 15% μειωμένη κατανάλωση. Στην πραγματικότητα οι επιδόσεις του 2κυλινδρου κινητήρα είναι ανάλογες με εκείνες του 1,4 16V, αλλά με 30% μειωμένη κατανάλωση. Η μέγιστη ροπή (στην επιλογή Normal) είναι 145 Nm στις 1.900 σ.α.λ. και εξασφαλίζει σπορ οδήγηση. Αν ο οδηγός έχει σαν πρώτο μέλημα την οικολογική οδήγηση και την κορυφαία εξοικονόμηση καυσίμου, τότε υπάρχει η επιλογή ECO για περιορισμό της ροπής στα 100 Nm στις 2.000 σ.α.λ. Ο κινητήρας 85 HP TwinAir έχει στο βασικό εξοπλισμό σύστημα Start&Stop, καθώς και Gear Shift Indicator (GSI).
Fiat “500C by Gucci”
Στη συνέχεια του ενθουσιασμού που προκάλεσε το «500 by Gucci», η Fiat και η Gucci παρουσιάζουν το «500C by Gucci», μια καμπριολέ έκδοση που δημιουργήθηκε από τη Διευθύντρια Δημιουργικού του Οίκου Gucci, Φρίντα Τζιανίνι σε συνεργασία με το Fiat Centro Stile.
Όλα τα στοιχεία που ξεχώρισαν στο "500 by Gucci", η προσοχή στη λεπτομέρεια, η αίσθηση της κομψότητας και του στυλ, βρίσκονται στην έκδοση "500C by Gucci", ενισχυμένα με την καινοτόμο ηλεκτρική υφασμάτινη οροφή που λειτουργεί ως «παράθυρο στον ουρανό».
Η νέα κάμπριο έκδοση θα είναι διαθέσιμη σε δύο σοφιστικέ χρώματα: λευκό με ματ χρωμιωμένα στοιχεία και γυαλιστερό μαύρο με χρωμιωμένες επιφάνειες. Και στα δύο η υφασμάτινη οροφή θα είναι μαύρη με το χαρακτηριστικό πράσινο-κόκκινο-πράσινο μοτίβο της Gucci τυπωμένο κατά μήκος της οροφής (το ίδιο θα βρίσκεται και στην πλαϊνή πλευρά του αυτοκινήτου).
Το εξωτερικό του «500C by Gucci» χαρακτηρίζεται από 16" ζάντες αλουμινίου οι οποίες ξεχωρίζουν από τη ρετρό σχεδίαση των ακτινών και έρχονται σε τέλεια αρμονία με το εξωτερικό χρώμα: μια απόλυτη πρωτιά για τα αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας. Τα καπάκια στις ζάντες έχουν το διπλό "G" λογότυπο το οποίο ταιριάζει με το χρώμα του αμαξώματος και την υπογραφή της Gucci στο πορτ-παγκάζ και την μπάρα της πόρτας.
Το σαλόνι του "500C by Gucci" ξεχειλίζει από στιλ: κομψό ράψιμο, μοναδικά υλικά, σατέν και χρωμιωμένες επιφάνειες, ένα «βελούδινο» φινίρισμα στο ραδιόφωνο και δύο δίχρωμα Frau δερμάτινα καθίσματα με το πατρόν της Guccissima. To λογότυπο της Gucci εμφανίζεται στα καθίσματα, στο κιβώτιο ταχυτήτων, στο κάλυμμα του κλειδιού, στα πατάκια και σε ένα πρωτοποριακό φινίρισμα στις ζώνες ασφαλείας.
Το Fiat "500C by Gucci" φυσικά θα κυκλοφορήσει με πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό, αυτόματο σύστημα ελέγχου κλιματισμού, επτά αερόσακους (οδηγού, συνοδηγού, πλευρικούς, παραθύρων και γονάτων οδηγού), το ολοκληρωμένο σύστημα Blue&Me με πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος και ηχοσύστημα με CD και MP3, καθώς και δερμάτινο τιμόνι με χειριστήριο ηχοσυστήματος.
Μαζί με το ντεμπούτο του σε εκθεσιακούς χώρους, τον Αύγουστο το "500C by Gucci" θα πρωταγωνιστήσει σε μια πρωτότυπη περιοδεία που θα σταματήσει σε μερικά από τα πιο όμορφα τοπία στην Ευρώπη. Η πρώτη στάση έγινε στο Σαν Τροπέ (19-27 Αυγούστου) για να ακολουθήσει το Βερολίνο (8-14 Σεπτεμβρίου), η Βαρκελώνη (25 Σεπτεμβρίου-2 Οκτωβρίου), το Λονδίνο (16-23 Οκτωβρίου) και η Γενεύη (23-30 Οκτωβρίου). Στην Ιταλία, η περιοδεία ξεκίνησε από το Forte dei Marmi (22-28 Αυγούστου) και θα έχει συνέχεια στη Ρώμη (4-11 Σεπτεμβρίου), στη Φλωρεντία (19-26 Σεπτεμβρίου) και στο Μιλάνο (8-16 Οκτωβρίου).
Ένας εντυπωσιακός κρυστάλλινος κύβος διαστάσεων 5x5 μέτρων όπου το κάτω και πάνω μέρος θα είναι από κομψή μαύρη γυαλιστερή λάκα θα δημιουργηθεί για κάθε στάδιο της περιοδείας. Στο εσωτερικό του κύβου θα βρίσκεται ένα 500C, όπως ένα πολύτιμο κόσμημα. Κατά τη διάρκεια της νύχτας η εγκατάσταση θα φωτίζεται, δημιουργώντας μια επιβλητική ατμόσφαιρα, προβάλλοντας τόσο το κομψό αυτοκίνητο όσο και την περιοχή. Η κατασκευή συμπληρώνεται από τρεις μικρές βιτρίνες, όπου θα εκτίθενται κομμάτια της συλλογής «500 by Gucci» όπως σετ ταξιδίου, δερμάτινα αξεσουάρ, φόρμες, τζάκετ, γάντια οδήγησης, γυαλιά και ένα ρολόι.
Όπως και στην προηγούμενη έκδοση, μια πρωτότυπη διαφημιστική καμπάνια έχει δημιουργηθεί για το Fiat «500C by Gucci» στην οποία το αυτοκίνητο βρίσκεται δίπλα στο μοντέλο Natasha Poly. Οι επιλεγμένες εκθέσεις της Fiat που θα έχουν το «500C by Gucci» θα λάβουν αντίγραφα ενός αποκλειστικού lifestyle εντύπου που δημιουργήθηκε ως κατάλογος μόδας και σχεδιάστηκε για να αναδείξει την κλάση και το μοναδικό χαρακτήρα αυτής της εκπληκτικής έκδοσης του λαμπερού κόσμου του Fiat 500 μέσα από καλλιτεχνικές φωτογραφίες.
No comments:
Post a Comment