O Όμιλος Fiat βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει σημαντικές οργανωτικές αλλαγές, που θα ισχύσουν από την 1η Σεπτεμβρίου του 2011.
Ως αποτέλεσμα της απόκτησης του πλειοψηφικού πακέτου του Ομίλου Chrysler και σύμφωνα με το στόχο της ενίσχυσης της λειτουργικής ενοποίησης της Fiat S.p.A. και του Ομίλου Chrysler, η Fiat S.p.A. ανακοινώνει σήμερα το σχηματισμό ενός Εκτελεστικού Συμβουλίου, παρόμοιου με εκείνου που διοικούσε τη Fiat S.p.A. μέχρι το διαχωρισμό των δραστηριοτήτων της Fiat Industrial.
Το Εκτελεστικό Συμβούλιο...
είναι το ανώτερο εκτελεστικό όργανο λήψης αποφάσεων της Fiat, εκτός του Διοικητικού της Συμβουλίου[1]. Είναι υπεύθυνο για την εξέταση των λειτουργικών επιδόσεων των επιχειρήσεων, για τον καθορισμό στόχων επιδόσεων, τη λήψη βασικών στρατηγικών αποφάσεων και την πραγματοποίηση επενδύσεων για τον Όμιλο, καθώς και για την ανταλλαγή βέλτιστων πρακτικών, συμπεριλαμβανομένης της ανάπτυξης ανθρώπινων πόρων.
Το Εκτελεστικό Συμβούλιο θα έχει 4 βασικές ομάδες.
Η πρώτη αποτελείται από 4 περιφερειακές επιχειρησιακές ομάδες για την κατασκευή αυτοκινήτων και των πωλήσεων, καθώς και για τα Ανταλλακτικά και το Service (MOPAR), τα Εξαρτήματα Αυτοκινήτων (κυρίως του Magneti Marelli), και Συστημάτων και Castings (Teksid και Comau). Το καθένα θα είναι υπό την ευθύνη ενός Γενικού Διευθυντή (COO), ο οποίος θα διευθύνει τον οργανισμό μέσω μιας περιφερειακής Ομάδας Διαχείρισης (αποτελεί θέμα χωριστής ανακοίνωσης πριν από την 1η Σεπτεμβρίου του 2011). Οι Γενικοί Διευθυντές είναι υπόλογοι για τα Κέρδη και τις Ζημιές της περιοχής των επιχειρήσεων τους, για τη διαχείριση των περιφερειακών πόρων, συμπεριλαμβανομένων των κατασκευαστικών και εμπορικών δραστηριοτήτων.
Οι Γενικοί Διευθυντές που έχουν διοριστεί στο Εκτελεστικό Συμβούλιο είναι οι εξής:
NAFTA (συμπεριλαμβανομένης της Chrysler): Sergio Marchionne
Ευρώπη, Αφρική και Μέση Ανατολή: Gianni Coda
Λατινική Αμερική: Cledorvino Belini
Ασία: Michael Manley
Ανταλλακτικά και Service (MOPAR): Pietro Gorlier
Εξαρτήματα (Magneti Marelli): Eugenio Razelli
Teksid/Comau: Riccardo Tarantini
Η δεύτερη ομάδα αντικατοπτρίζει την έμφαση που δίνει ο Όμιλος στα εμπορικά του σήματα. Κάθε μία από τις παγκόσμιες ή δυνητικά παγκόσμιες μάρκες εκπροσωπείται στο Εκτελεστικό Συμβούλιο και η ευθύνη της θα είναι να βελτιώσει και να αναπτύξει ένα χαρτοφυλάκιο εμπορικών σημάτων και να βοηθήσει στην ανάπτυξη κατάλληλων εμπορικών στρατηγικών και στρατηγικών μάρκετινγκ σε κάθε μία από τις περιοχές λειτουργίας του Ομίλου.
Οι Διευθυντές των Brands που διορίστηκαν στο Εκτελεστικό Συμβούλιο είναι οι εξής:
Fiat: Olivier Francois
Εμπορικά Οχήματα: Lorenzo Sistino
Alfa/Abarth/Maserati: Harald Wester
Lancia/Chrysler: Saad Chehab
Jeep: Michael Manley
Dodge: Reid Bigland
Θα υποστηριχτούν από έναν Γενικό Διευθυντή Δημιουργικού, τον Olivier François.
Η τρίτη ομάδα αποτελείται από τους διευθυντές βιομηχανικών διαδικασιών, που θα διευθύνουν με συνέπεια όλες τις περιοχές που δραστηριοποιείται ο Όμιλος και θα βελτιστοποιήσουν τις επιλογές κατανομής των κεφαλαίων του Ομίλου τα επόμενα χρόνια.
Γενικός Διευθυντής
Τεχνολογίας: Harald Wester
Σχεδιασμός: Lorenzo Ramaciotti
Κατασκευαστική Τεχνολογία και Συντονισμός: Stefan Ketter
Group Purchasing: Vilmar Fistarol
Ποιότητα: Doug Betts
Συντονιστής του Powertrain: Bob Lee
Διαχείριση Χαρτοφυλακίου Προϊόντων: Mark Chernoby
Η τελευταία ομάδα αποτελείται από την υποστήριξη/εταιρικές λειτουργίες[2].
Business Development: Alfredo Altavilla
Fiat Υπηρεσίες & Συμμετοχών[3]: Alessandro Baldi
Οικονομικός Διευθυντής: Richard Palmer
Διευθυντής Ανθρώπινου Δυναμικού: Linda Knoll
Το Εκτελεστικό Συμβούλιο θα αξιοποιήσει τον Alessandro Baldi ως Executive Coordinator.
«Έχει φτάσει πλέον η κατάλληλη στιγμή να προχωρήσουμε στην επιτάχυνση της συγχώνευσης της Fiat με την Chrysler», δήλωσε ο Sergio Marchionne, Διευθύνων Σύμβουλος της Fiat και Chrysler.
«Οι διορισμοί αυτοί είναι το αποτέλεσμα μιας εκτεταμένης διαδικασίας αξιολόγησης των τεχνικών και ηγετικών ικανοτήτων των ατόμων που έχουν διοριστεί στο Εκτελεστικό Συμβούλιο. Αλλά εξίσου σημαντικό είναι το γεγονός ότι αντικατοπτρίζουν την πολυ-πολιτισμική και γεωγραφικά διαφορετική φύση των επιχειρήσεών μας. Εμπιστευόμαστε σε αυτά τα στελέχη το μέλλον της Fiat-Chrysler ως ενός αποτελεσματικού, πολυεθνικού ανταγωνιστή σε μια παγκόσμια αγορά αυτοκινήτων.
Είναι προνόμιο για μένα να έχω την ευκαιρία να ηγηθώ αυτής της ομάδας ανθρώπων και να τους δω να αναπτύσσονται, να τους παρακολουθώ καθώς μετατρέπουν τις προκλήσεις σε επιτυχίες και σε πίστη στους εαυτούς τους και στις ικανότητές τους».
Τορίνο, 28 Ιουλίου 2011
[1] Η Fiat S.p.A. διαθέτει μόνο την πλειοψηφία των μετοχών ιδιοκτησίας του Ομίλου Chrysler LLC, ο οποίος διοικείται από το Διοικητικό του Συμβούλιο, η πλειοψηφία του οποίου δεν είναι συνδεδεμένη με τη Fiat S.p.A. Επιπλέον, η Chrysler βασίζεται στη χρηματοδότηση από τις κεφαλαιαγορές για τις λειτουργίες της, πράγμα που απαιτεί η ρευστότητα και τα κεφάλαιά της να περιέχονται μέσα στην Chrysler. Πέρα από τα μερίσματα που μπορεί κάποια στιγμή στο μέλλον να ανακοινωθούν από το Διοικητικό Συμβούλιο του Ομίλου Chrysler και να καταβληθούν σε μέλη της ομάδας του Ομίλου Chrysler σε αναλογική βάση, οι οικονομικοί πόροι του Ομίλου Chrysler δεν προσφέρονται για την υποστήριξη των λειτουργιών της Fiat S.p.A. Εκτός από την εξασφάλιση της διατήρησης της αυτόνομης οικονομικής ακεραιότητας του Ομίλου Chrysler, το Διοικητικό Συμβούλιο του Ομίλου Chrysler αξιολογεί και εγκρίνει οποιεσδήποτε σχετικές συναλλαγές με συνδεδεμένα μέρη πάνω από τα ελάχιστα επίπεδα μεταξύ της Fiat και του Ομίλου Chrysler. Επιπλέον, το Διοικητικό Συμβούλιο έχει αρμοδιότητες εποπτείας του Ομίλου Chrysler, συμπεριλαμβανομένης της έγκρισης των κεφαλαιουχικών δαπανών πάνω από ορισμένα επίπεδα. Στο βαθμό που κάθε απόφαση του Εκτελεστικού Συμβουλίου έχει επιπτώσεις στον Όμιλο Chrysler και εντάσσεται στο πλαίσιο της αναθεώρησης και / ή απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου του Ομίλου Chrysler, οι αποφάσεις αυτές υπόκεινται επίσης στην έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου της Chrysler, όπως και κάθε απόφαση από τη διοίκηση του Ομίλου Chrysler.
[2] Ορισμένες λειτουργίες που είναι θεμελιώδεις για τη δομή της διακυβέρνησης από τις επιμέρους εταιρείες (όπως το Νομικό τμήμα και το τμήμα Εσωτερικού Ελέγχου) παραμένουν ανεξάρτητα εντός του πεδίου εφαρμογής των εταιρειών (Fiat και Όμιλος Chrysler).
[3] Συντονίζει επίσης τις πρωτοβουλίες βιωσιμότητας του Ομίλου.
No comments:
Post a Comment