Η BMW X1 ήταν το πρώτο και παραμένει το μοναδικό premium μοντέλοστην κατηγορία, ενώ συνεχίζει να ανεβάζει τον πήχη στον τομέα της απόδοσης. Το φθινόπωρο του 2011, η οικογένεια του μικρομεσαίου πολυμορφικού της BMW αποκτά ένα νέο μέλος, τη BMW X1 sDrive20d EfficientDynamics Edition.
Αυτό το μοντέλο, που σχεδιάστηκε για να προσφέρει οδηγική απόλαυση σε συνδυασμό με μειωμένα επίπεδα κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων, αντλεί ισχύ από έναν τετρακύλινδρο...
πετρελαιοκινητήρα 120 kW/163 hp τεχνολογίας BMW TwinPower Turbo. Με μέση κατανάλωση 4,5 λίτρ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 119 γραμμ. / χλμ. επιτυγχάνει την καλύτερη απόδοση της σειράς BMW X. Από το φθινόπωρο του 2011, ένας νέος τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας τεχνολογίας BMW TwinPower Turbo θα διατίθεται για τη BMW X1. Η έκδοση 135 kW/184 hp θέτει επίσης νέα πρότυπα κατανάλωσης και εκπομπών CO2 σ’ αυτή την κατηγορία επιδόσεων, με τις τιμές να κυμαίνονται μεταξύ 7,1 λίτρ. & 165 γραμμ. για τη BMW X1 sDrive20i και 7,7 λίτρ. (αυτόματο: 7,6 λίτρ.) & 179 γραμμ. (177 γραμμ.) για τη BMW X1 xDrive20i.
Η συνεχής εξέλιξη πολύ αποδοτικών κινητήρων και η στάνταρ χρήση της τεχνολογίας BMW EfficientDynamics βοηθά τα μοντέλα BMW X να συνδυάζουν τη διάσημη οδηγική απόλαυση BMW με εξαιρετικά επίπεδα κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων. Η υψηλή απόδοση της BMW X1 αποτελεί θεμελιώδες στοιχείο του premium χαρακτήρα της, που είναι μοναδικός στο περιβάλλον του ανταγωνισμού και υπογραμμίζεται επίσης από την υψηλή ποιότητα κατασκευής, τις έξυπνες λειτουργίες, την ευελιξία εσωτερικού και τον πλούσιο εξοπλισμό. Η BMW X1 sDrive20d EfficientDynamics Edition αναβαθμίζει τη σχέση μεταξύ σπορ ευελιξίας, δυναμικών επιδόσεων και οικονομίας καυσίμου. Ο δίλιτρος τετρακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας τεχνολογίας BMW TwinPower Turbo περιλαμβάνει σύστημα υπερσυμπιεστή με τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας και ψεκασμό Common Rail, ενώ παράγει μέγιστη ισχύ 120 kW/163 hp μεταξύ 3.250 και 4.200 σαλ.. Η μέγιστη ροπή των 380 Nm διατίθεται μεταξύ 1.750 και 2.500 σαλ.
Ο κινητήρας έχει βελτιστοποιηθεί με γνώμονα την απόδοση. Ανάμεσα στα ειδικά χαρακτηριστικά του μοντέλου είναι ένα εκκρεμές φυγόκεντρης δύναμης στο βολάν διπλής μάζας που εξουδετερώνει τους κραδασμούς στις χαμηλές στροφές, αυξάνοντας την οδηγική άνεση στην οικονομική κλίμακα στροφών. Η ένδειξη σημείου αλλαγής ταχύτητας (στάνταρ) έχει προσαρμοστεί στα χαρακτηριστικά του νέου κινητήρα. Μεταξύ των άλλων στάνταρ χαρακτηριστικών περιλαμβάνονται: ανάκτηση ενέργειας μέσω πέδησης, λειτουργία Auto Start Stop, ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης, συμπιεστής κλιματισμού με δυνατότητα αποσύνδεσης και ελαστικά μειωμένης αντίστασης κύλισης. Η BMW X1 sDrive20d EfficientDynamics Edition διαθέτει επίσης μακρύτερη σχέση τελικής μετάδοσης πίσω κίνησης και ειδικές αλουμινένιες ζάντες αεροδυναμικής σχεδίασης.
Επιπλέον, η BMW X1 sDrive20d EfficientDynamics Edition υιοθετεί νέα τεχνολογία ηχομόνωσης για τον περιορισμό του θορύβου του κινητήρα που γίνεται αντιληπτός μέσα στο αυτοκίνητο. Τα μέτρα βελτιστοποίησης θορύβου θα επεκταθούν από το φθινόπωρο του 2011 σε όλες τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις της BMW X1.
Οι βενζινοκίνητες εκδόσεις της BMW X1 προσφέρουν ένα κορυφαίο συνδυασμό οδηγικής απόλαυσης και βελτιστοποιημένης απόδοσης. Τη BMW X1 xDrive28i ακολουθούν τώρα και άλλα μοντέλα που εφοδιάζονται με μία νέα γενιά τετρακύλινδρων κινητήρων καύσης τεχνολογίας BMW TwinPower Turbo. Το τεχνολογικό πακέτο της δίλιτρης τετρακύλινδρης μονάδας της BMW X1 sDrive20i με πίσω κίνηση (RWD) και της BMW X1 xDrive20i με έξυπνη τετρακίνηση αποτελείται από υπερσυμπιεστή Twin Scroll, σύστημα άμεσου ψεκασμού High Precision Injection και μεταβλητό έλεγχο βαλβίδων VALVETRONIC. Αυτός ο συνδυασμός εγγυάται όχι μόνον άμεση απόκριση και σπορ μετάδοση ισχύος ακόμα και στις υψηλότερες κλίμακες φορτίου, αλλά και υποδειγματική κατανάλωση για τη συγκεκριμένη κατηγορία επιδόσεων.
Η μέγιστη ισχύς του νέου κινητήρα είναι 135 kW/184 hp και παράγεται μεταξύ 5 000 και 6 250 σαλ., ενώ η μέγιστη ροπή των 270 Nm είναι διαθέσιμη μεταξύ 1 250 και 4 500 rpm. Χάρη στην υψηλή ελκτική ισχύ και τις σπορ επιδόσεις, η BMW X1 sDrive20i επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 7,4 δευτερόλεπτα και η BMW X1 xDrive20i σε 7,8 δεύτερα αντίστοιχα. Η μέση κατανάλωση της BMW X1 sDrive20i φτάνει τα 7,1 λίτρ./100 χλμ. στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών, ενώ οι εκπομπές CO2 τα 165 γραμμ. - και στις δύο περιπτώσεις με το στάνταρ εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και το προαιρετικό οκτατάχυτο αυτόματο. Η BMW X1 xDrive20i καταναλώνει κατά μέσο όρο 7.7 λίτρ./100 χλμ. (αυτόματο: 7.6 λίτρ.) και εκπέμπει 179 (177) γραμμ. CO2 / χλμ. Το στάνταρ τεχνολογικό πακέτο BMW Efficient Dynamics που υιοθετούν και τα δύο μοντέλα περιλαμβάνει, πέραν της ανάκτησης ενέργειας μέσω πέδησης, ενεργοποίηση περιφερειακών συστημάτων μόνον όταν είναι απαραίτητο (on-demand), λειτουργία Auto Start Stop, ένδειξη σημείου αλλαγής ταχύτητας σε οχήματα με μηχανικό κιβώτιο και ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης στη BMW X1 sDrive20i.
Με το λανσάρισμα των νέων κινητήρων, το portfolio συστημάτων κίνησης της BMW X1 διευρύνεται το φθινόπωρο του 2011, διαθέτοντας τρεις βενζινοκινητήρες και τέσσερις πετρελαιοκινητήρες με εύρος ισχύος από 105 kW/143 hp μέχρι 180 kW/245 hp. Συνολικά, υπάρχουν δέκα εκδόσεις μοντέλων, πέντε από τις οποίες έχουν πίσω κίνηση – σαν τυπικές BMW και πέντε το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης xDrive.
Το εισαγωγικό μοντέλο της σειράς BMW X γίνεται ακόμα ελκυστικότερο με μία βελτιστοποιημένη τεχνολογία ανάρτησης και πλούσια γκάμα προαιρετικού εξοπλισμού. Το στάνταρ σύστημα ελέγχου ευστάθειας DSC (Dynamic Stability Control) στα πισωκίνητα μοντέλα διαθέτει λειτουργίες στεγνώματος φρένων και αντιστάθμισης κόπωσης. Οι BMW X1 sDrive20i, BMW X1 sDrive28i, BMW X1 xDrive20i, BMW X1 xDrive28i και BMW X1 xDrive20d εφοδιάζονται με λειτουργία αναμονής πέδησης (stand-by) και υποστήριξης εκκίνησης σε ανηφόρα (hill-start assistant). Το σύστημα ραγών οροφής High Gloss Shadow Line της BMW Individual θα διατίθεται στο μέλλον σαν μεμονωμένη επιλογή και όχι μόνο σε συνδυασμό με το M Sport Package για την BMW X1. Επιπλέον, στην προαιρετική γκάμα υπηρεσιών BMW ConnectedDrive θα προστεθεί από το φθινόπωρο του 2011 η λειτουργία Δελτίων Κυκλοφορίας σε Πραγματικό Χρόνο - Real-Time Traffic Information.
No comments:
Post a Comment