Η Can Communications δημιούργησε για την BMW Hellas καμπάνια digital awareness eCRM, η οποία οδηγούσε τους επισκέπτες σε ένα ειδικά κατασκευασμένο microsite, με σκοπό την ενημέρωση του κοινού για το λανσάρισμα της Νέας BMW X3.
Στη landing page της Digital X3 Awareness Campaign, ο επισκέπτης έκανε...
drag και drop τη νέα BMW X3 πάνω σε κάποιο video που αναπαριστά διάφορες «πτυχές ζωής» ώστε να ξεκινήσει να βλέπει το video που ταιριάζει με την δική του ζωή μαζί με την νέα BMW X3.
drag και drop τη νέα BMW X3 πάνω σε κάποιο video που αναπαριστά διάφορες «πτυχές ζωής» ώστε να ξεκινήσει να βλέπει το video που ταιριάζει με την δική του ζωή μαζί με την νέα BMW X3.
Σύμφωνα με τους συντελεστές, τα στοιχεία διαδραστικότητας, τα εντυπωσιακά δημιουργικά (banners δημιουργημένα με την πιο σύγχρονη τεχνολογία, τα οποία έχουν ενσωματωμένα videos και τα οποία επεκτείνονται πάνω στην σελίδα του site), καθώς και ο σωστά μελετημένος σχεδιασμός της καμπάνιας συνέβαλαν σημαντικά στην επίτευξη του στόχου της ενέργειας, με υψηλό CTR 0,47%, ενώ οι αιτήσεις ενδιαφέροντος και ραντεβού των επισκεπτών του microsite με τους επίσημους εμπόρους της BMW, ξεπέρασαν τις προσδοκίες.

No comments:
Post a Comment