Wednesday, August 31, 2011

Fiat Qubο: νέα κιτ «Νew Τrekking» και «Nitro»

Ντεμπούτο στη Φρανκφούρτη κάνει το νέο Fiat Qubo Trekking. Χαρακτηρίζεται από μια «Outdoor» εμφάνιση, που τονίζεται από τα σκουρόχρωμα φώτα, νέα πλευρικά προστατευτικά σε διχρωμία μαύρου/αλουμινίου και προστατευτική ποδιά στον πίσω προφυλακτήρα. Οι αισθητικές επεμβάσεις προστέθηκαν στις παρακάτω καινοτομίες: εμπρός προφυλακτήρα με πλήρη προστατευτική ποδιά, σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Traction+, αυξημένη απόσταση από το έδαφος σε συνδυασμό με ποδιά κινητήρα, μπάρες οροφής, φιμέ πίσω τζάμια και τροχοί αλουμινίου με ελαστικά M+S διαστάσεων 185/65 R15.

Το έκθεμα της Φρανκφούρτης λανσάρει ένα νέο μεταλλικό πορτοκαλί χρώμα και ένα νέο...
συνδυασμό μαύρο/πορτοκαλί των επενδύσεων «Sail», απόδειξη της σημασίας που δίνει η Fiat στη συνεχή αναζήτηση για νέες προτάσεις και χρωματικούς σχεδιασμούς, που ενισχύουν το χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Ένα hi-tech στοιχείο του νέου Qubo Trekking είναι η υιοθέτηση του Traction+, του καινοτόμου συστήματος ελέγχου πρόσφυσης της Fiat που βελτιώνει την πρόσφυση πάνω από σαθρές και γλιστερές επιφάνειες, κοστίζοντας λιγότερο από ένα σύστημα 4Χ4. Η έκδοση Trekking είναι διαθέσιμη με τον 1,3 Μultijet κινητήρα πετρελαίου με απόδοση 75 ή 95 ίππους και κιβώτιο 5 σχέσεων. Σε συνδυασμό με το σύστημα Start&Stop οι εκπομπές CO2 είναι μόλις 107 γρ./χλμ.

Το Qubo αποδείχθηκε καινοτόμο στην κατηγορία χάρη στη βασική του φιλοσοφία σχεδίασης, που συνδυάζει μέχρι 16 διαφορετικές διαρρυθμίσεις των καθισμάτων και ένα κανονικό σχήμα στο εσωτερικό. Το αποτέλεσμα είναι ιδιαίτερα μεγάλη ευρυχωρία και πρακτικότητα. Για παράδειγμα με τα καθίσματα στην κανονική τους θέση ο χώρος αποσκευών είναι στα 330 λτ. μέχρι την εταζέρα και 650 λτ. μέχρι την οροφή. Αν όμως τα πίσω καθίσματα αφαιρεθούν και τα μπροστινα καθίσματα αναδιπλωθούν τότε η μεταφορική ικανότητα φτάνει τα 2.500 λτ. ( η καλύτερη στην κατηγορία), ενώ υπάρχει χώρος για τη φόρτωση αντικειμένων με μήκος σχεδόν 2,5 μ. (τιμή ρεκόρ αν σκεφτεί κανείς πως το μήκος του αυτοκινήτου είναι 3,9 μ.

No comments:

Post a Comment