Sunday, July 31, 2011

Το BMW Group κατέκτησε τέσσερα βραβεία στην έρευνα J.D. Power APEAL

Οδηγική απόλαυση, ανώτερη ποιότητα και αξιοπιστία διασφαλίζουν τις υψηλότερες διακρίσεις για τα τελευταία μοντέλα BMW και MINI στις διεθνείς αυτοκινητιστικές αγορές. Αυτό επιβεβαιώθηκε σε πρόσφατη έρευνα της διεθνούς εταιρίας έρευνας αγοράς J.D. Power. Στην τελευταία έρευνα πελατών Automotive Performance and Layout Study (APEAL), τα επίπεδα ικανοποίησης Βορειοαμερικανών αγοραστών καινούργιων αυτοκινήτων ανέδειξαν τη BMW Σειρά 5 μαζί με τις BMW X3, BMW Z4, καθώς και το MINI Countryman στις πρώτες θέσεις στις αντίστοιχες κατηγορίες τους.

Επιπλέον, τέσσερα ακόμα μοντέλα του BMW Group κατατάχθηκαν στο Top...
3 της κατηγορίας τους, αποδεικνύοντας ότι το BMW Group έχει τον υψηλότερο αριθμό νικητών κατηγορίας από όλους τους κατασκευαστές στην τελευταία έρευνα APEAL.

Τα εξαιρετικά ατομικά σκορ ενίσχυσαν τις BMW και MINI στον πίνακα γενικής κατάταξης με την BMW να ανεβαίνει στην τρίτη θέση. Πέρα από τους νικητές της κατηγορίας - BMW Σειρά 5, BMW X3 και BMW Z4 – τα εντυπωσιακά αποτελέσματα της BMW Σειράς 7 συνετέλεσαν σ’ αυτή την επιτυχία. Το πολυτελές sedan ήρθε δεύτερο στην κατηγορία του και παράλληλα πέτυχε το δεύτερο υψηλότερο ατομικό σκορ από όλα τα αυτοκίνητα της APEAL. Έτσι αναδείχθηκε στο κορυφαίο Ευρωπαϊκό μοντέλο του διαγωνισμού. Η BMW Σειρά 3 και η BMW X6 ήρθαν δεύτερες στις αντίστοιχες κατηγορίες τους.

Το MINI brand έφερε καλύτερα συνολικά αποτελέσματα συγκριτικά με την περσινή χρονιά. Κύρια κινητήρια δύναμη εδώ ήταν το νέο MINI Countryman, που αμέσως στόχευσε στην κορυφαία διάκριση της κατηγορίας του, ενώ το MINI Cooper ανέβηκε στο βάθρο των νικητών διεκδικώντας τη δεύτερη θέση στην κατηγορία.

Η J.D. Power & Associates είναι από τις πιο έγκυρες εταιρίες έρευνας αγοράς σε όλο τον κόσμο. Μέσα από τις πολυάριθμες μελέτες του, το διάσημο ινστιτούτο αξιολογεί τακτικά τα επίπεδα ικανοποίησης των αγοραστών αυτοκινήτων στις σημαντικότερες διεθνείς αυτοκινητιστικές αγορές. Τα αποτελέσματα της τελευταίας μελέτης APEAL για τη Β. Αμερική βασίζονται σε έρευνα πελατών που πραγματοποίησε η J.D. Power κατά μέσο όρο τρεις μήνες μετά την πρώτη ταξινόμηση των οχημάτων.

No comments:

Post a Comment