Thursday, August 4, 2011

Αποτελέσματα παγκόσμιων πωλήσεων group Renault

Το γκρουπ Renault κατόρθωσε να επιτύχει ένα νέο παγκόσμιο ρεκόρ πωλήσεων κατά το πρώτο εξάμηνο του 2011 με 1,4 εκατομμύρια μονάδες, ποσοστό που ανέρχεται στο 1,9% για το 2010.

Οι πωλήσεις επηρεάστηκαν από τις διεθνείς επιχειρηματικές δραστηριότητες σε ποσοστό έως 20,4%, όπως προκύπτει μετά από σύγκριση δυο διαδοχικών ετών και για την επωνυμία της Renault σε ποσοστό έως 5,7%.

Επιτεύγματα του γκρουπ Renault στο πρώτο εξάμηνο του 2011:


• Διεθνώς: το Γκρουπ επιβεβαίωσε τόσο το δυναμικό ανάπτυξής του όσο και την παγκοσμιοποίησή του με πωλήσεις που ανέρχονται σε 542.000 οχήματα, ποσοστό 20,4% κατά το πρώτο εξάμηνο του 2010. Το μερίδιο των οχημάτων του γκρουπ Renault, τα οποία πουλήθηκαν εκτός Ευρώπης αυξήθηκε κατά 6 μονάδες και τώρα κατέχει ποσοστό της τάξης του 40% επί των συνολικών πωλήσεων.
• Ευρώπη: η επωνυμία Renault διατήρησε τη θέση της, ως νούμερο δύο στα επιβατικά οχήματα (ΙΧ) και στα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα (LCV) με μερίδιο αγοράς της τάξης του 8,5%. Επίσης διατήρησε την πρωτιά στα LCV με μερίδιο αγοράς της τάξης του 15,2%.
• Γαλλία: η Renault συνέχισε να είναι η πρωτοπόρος επωνυμία στις πωλήσεις ΙΧ + LCV. Όμως οι πωλήσεις ΙΧ του γκρουπ Renault συμπιέστηκαν λόγω του συνδυαστικού φαινόμενου των μικρών επιπέδων στοκ και των περιορισμών προμήθειας σε μία αγορά, η οποία υπερέβει τις προβλέψεις μας.
• Το γκρουπ Renault, το οποίο αναπτύχθηκε κατά 5,7% παγκοσμίως (με παρουσία σε 112 χώρες) και πούλησε 1,1 εκατομμύρια οχήματα, σημείωσε ποσοστό 83% επί του συνολικού όγκου πωλήσεων του Γκρουπ . Η επωνυμία Dacia, η οποία δραστηριοποιείται μόνο εντός της Ευρώπης και της Ευρωμεσογειακής Περιοχής σημείωσε μείωση 3% στις πωλήσεις (177.000 μονάδες), ενώ η επωνυμία Renault Samsung Motors, η οποία εστιάζει τις προσπάθειές της στη Νότια Κορέα, είδε τις πωλήσεις της να πέφτουν στο 36% και σε 56.000.

Σχολιάζοντας, ο Jérôme Stoll, Εκτελεστικός Υποδιευθυντής στο τμήμα Πωλήσεις και Μάρκετινγκ και Ελαφρά Επαγγελματικά Οχήματα, ανέφερε: «Παρά τα μικτά αποτελέσματα στην Ευρώπη, το Γκρουπ συνέχισε να αυξάνει τις πωλήσεις, κατορθώνοντας να επιτύχει ένα νέο ρεκόρ στις πωλήσεις του πρώτου εξάμηνου. Η απόδοση αυτή στηρίχθηκε, ως αναμενόταν, στην ισχυρή διεθνή ανάπτυξη, με αύξηση μεγαλύτερη του 20%, χάρη στις δύο βασικές χώρες του Γκρουπ, τη Βραζιλία και τη Ρωσία». Παγκοσμίως

Σε ό,τι αφορά τα ΙΧ, το γκρουπ Renault σημείωσε αύξηση 0,4% στους όγκους πωλήσεων με 1.192.564 οχήματα, για ένα μερίδιο αγοράς της τάξης του 4,3%.

Fluence

Σε ό,τι αφορά τα LCV, οι πωλήσεις του γκρουπ Renault ανέρχονταν σε 181.559, έως 12,7% για το 2010.

Ευρωπαϊκή περιοχή (συμπεριλαμβανομένης της Γαλλίας)
• ΙΧ + LCV: με πωλήσεις 831.712 οχημάτων και μερίδιο αγοράς 10,1%, το γκρουπ Renault είδε τις πωλήσεις ΙΧ + LCV να πέφτουν στο 7,4%, δηλαδή μείωση 0,7 μονάδων στο μερίδιο αγοράς, κυρίως λόγω των περιορισμών προμήθειας. Για τους πρώτους έξι μήνες του έτους, η απώλεια πωλήσεων υπολογίζεται σε περίπου 50.000 οχήματα στην Ευρώπη.
• ΙΧ: οι πωλήσεις του γκρουπ Renault μειώθηκαν κατά 9,6% για ένα μερίδιο αγοράς 9,4%, δηλαδή μείωση 0,8 μονάδων. Οι πωλήσεις της επωνυμίας Renault στην Ευρώπη ενισχύθηκαν κυρίως από την οικογένεια των Twingo, Clio και Mégane.

Το Twingo έρχεται στην τρίτη θέση στην Ευρώπη, με μερίδιο 10,8% στην κατηγορία του. Τα μοντέλα έκδοσης περιορισμένης κυκλοφορίας Twingo Miss Sixty και Twingo Gordini σημείωσαν πολύ καλές αποδόσεις.
 Οι πωλήσεις των Clio 2 και 3 ανέρχονταν συνολικά σε 164.000 μονάδες.
Με 215.000 μονάδες στον τομέα C, η οικογένεια του Mégane βρέθηκε στη δεύτερη θέση, με μερίδιο 7,9% στον τομέα της, κυρίως χάρη στο Scénic, το οποίο συνεχίζει να είναι πρωτοπόρος στην κατηγορία των πολυμορφικών οχημάτων.

Με ένα περιορισμό προμήθειας στους πετρελαιοκινητήρες, το γκρουπ Dacia σημείωσε μείωση 2,5% στις πωλήσεις και διατήρησε ένα μερίδιο αγοράς της τάξης του 1,6%. Το Dacia Duster, το οποίο κυκλοφόρησε τον Απρίλιο 2010, αποδείχθηκε ως εξαιρετικά επιτυχημένο, με σχεδόν 71.000 ταξινομήσεις στο τέλος Ιουνίου.
• LCV: το γκρουπ Renault παραμένει πρωτοπόρο στα LCV στην Ευρώπη (από το 1998) με αύξηση 7% στις πωλήσεις και μερίδιο αγοράς 15,2% (έως 0,2 μονάδες). Τα αποτελέσματα αυτά βασίζονται στην επιτυχία του Master, το οποίο κυκλοφόρησε τον Απρίλιο του 2010, το οποίο αύξησε το μερίδιο στην κατηγορία του κατά περίπου 4 μονάδες στα τελευταία τρία έτη, όπως επίσης και στην επιτυχία του Trafic και του Kangoo.

Γαλλία:
Το Γκρουπ σημείωσε πτώση 9,9% στις πωλήσεις, με μερίδιο αγοράς μειωμένο κατά 3,3 μονάδες, σε ποσοστό 25,2%. Ο συνδυασμός της αγοράς και της λήψης παραγγελιών που υπερέβησαν τις προβλέψεις μας και των χαμηλών επιπέδων στοκ στο τέλος του 2010, δεν επέτρεψε στο Γκρουπ να παραδώσει και να καταγράψει επαρκή αριθμό οχημάτων. Δεν μπορεί να παραληφθεί το γεγονός οτι οι ταξινομήσεις δεν αντικατοπτρίζουν το θετικό δυναμικό πωλήσεων. Εντούτοις, το βιβλίο εντολών είναι κατά 18% μεγαλύτερο από ότι ήταν στα τέλη Ιουνίου του 2010 και αντιπροσωπεύει πωλήσεις δύο μηνών.

Σε αυτό το πλαίσιο, η επωνυμία Renault παγιώθηκε παρόλα αυτά στην πρώτη θέση στις πωλήσεις ΙΧ σε ιδιωτικούς και εταιρικούς πελάτες, καθώς και στις πωλήσεις LCV, με μερίδιο αγοράς της τάξης του 30,6%. Τα Twingo, Clio και Mégane συνέχισαν να είναι πρωτοπόρα στις κατηγορίες A, B και C από τις αρχές του έτους έως τα τέλη Ιουνίου.

Η επωνυμία Dacia κατέλαβε την πέμπτη θέση στις πωλήσεις σε ιδιωτικούς πελάτες με 50.417 μονάδες και σημείωσε πτώση της τάξης του 21,6% στις πωλήσεις για μερίδιο αγοράς 3,5%. Η καλή απόδοση του Duster (10ο στις πωλήσεις μοντέλο στη Γαλλία και δεύτερο στην κατηγορία 4×4/crossover) δεν επηρέασε τη μείωση στις ταξινομήσεις για το Sandero που αφορά στο τέλος του μπόνους LPG. Η επωνυμία Dacia επηρεάστηκε και αυτή με τη σειρά της από περιορισμούς προμήθειας. 

Περιοχές εκτός της Ευρώπης:
Οι διεθνείς πωλήσεις ΙΧ + LCV αυξήθηκαν κατά 20,4% το πρώτο εξάμηνο του 2010 και στο σημείο αυτό αφορούν στο 39,5% των πωλήσεων του γκρουπ Renault, σε σύγκριση με το 33,4% στα τέλη Ιουνίου του 2010. Οι πωλήσεις της επωνυμίας Renault στα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα σημείωσαν σημαντική αύξηση διεθνώς, αισθητή στην Ευρωμεσογειακή Περιοχή (μερίδιο αγοράς 9,9%, έως 2,6 μονάδες) και στην Αμερική (2,8%, έως 0,6 μονάδες).

Οι Περιοχές της Αμερικής, οι Ευρωμεσογειακές και οι Ευρασιατικές Περιοχές σημειώνουν ρεκόρ πωλήσεων:

• Αμερική: με πώληση 178.530 μονάδων και ένα μερίδιο αγοράς 5,7% (έως 0,8 μονάδες), η επωνυμία Renault σημείωσε νέο ρεκόρ πωλήσεων και μεριδίου αγοράς. Η κυκλοφορία του Renault Sandero phase 2, ένα μοντέλο που σχεδιάστηκε αποκλειστικά για την Περιοχή της Αμερικής, πρόκειται να μας επιτρέψει να βελτιώσουμε ακόμα πιο πολύ την απόδοση των πωλήσεών μας.
Η Βραζιλία επιβεβαίωσε τη θέση της, ως η αγορά της τρίτης θέσης του Γκρουπ (ανέβηκε κατά τρεις θέσεις το 2010) που βρίσκεται πίσω από τη Γαλλία και τη Γερμανία, και σημείωσε αύξηση 24,6% στον όγκο των πωλήσεων, με ένα μερίδιο αγοράς 4,9%. Η Renault είναι η επωνυμία που βρίσκεται στην πέμπτη θέση στη Βραζιλία.
• Ευρωμεσογειακή περιοχή: με πωλήσεις αυξημένες κατά 20% σε 154.356 μονάδες, οι επωνυμίες Renault και Dacia του γκρουπ σημειώνουν ρεκόρ πωλήσεων σε ΙΧ + LCV. Το Renault Symbol είναι πρώτο στην κατηγορία του στην εν λόγω περιοχή. Στην Τουρκία, το Γκρουπ έσπασε το ρεκόρ πωλήσεών του με ταξινομήσεις που φτάνουν σε ποσοστό 69%, στις 68.831 (επωνυμίες Renault και Dacia). Το Renault Symbol είναι το όχημα με τις καλύτερες πωλήσεις σε όλες τις κατηγορίες σε συνδυασμό με πωλήσεις 18.600 μονάδων – μία αύξηση της τάξης του 71%. Το Renault Fluence είναι το πρώτο στην κατηγορία του με 14.700 μονάδες, ενώ η υποδοχή του Latitude υπήρξε άκρως ικανοποιητική.
• Ευρασία: με αύξηση στις πωλήσεις 73,3% σε 80.219 μονάδες, το Γκρουπ σημείωσε ρεκόρ πωλήσεων και μεριδίου αγοράς (5,7%), κυρίως λόγω της Ρωσίας, όπου σημειώθηκε αύξηση πωλήσεων της τάξης του 76% για μερίδιο αγοράς 6%. Η Renault είναι πλέον η τρίτη επωνυμία, ανεβαίνοντας κατά μία θέση το 2010. Το Renault Logan είναι το καλύτερο όχημα ξένου κατασκευαστή και το πέμπτο όχημα στις πωλήσεις όλων των κατηγοριών.
• Ασία/Αφρική: με 129.306 μονάδες, το γκρουπ Renault σημείωσε πτώση της τάξης του 9,6% στις πωλήσεις με αντικρουόμενα αποτελέσματα.

Symbol - Thalia

Το Γκρουπ σημείωσε μία πολύ καλή απόδοση στο Ιράν χάρη στο Logan και στο Mégane, με πωλήσεις έως 70% και ένα μερίδιο αγοράς της τάξης του 4,7%. Τα αποτελέσματα μειώθηκαν στην Νότια Κορέα για την επωνυμία Renault Samsung Motors, γεγονός που οφείλεται κυρίως στο τέλος του SM7, στις δυσκολίες προμήθειας που συνδέονται άρρηκτα με το τσουνάμι στην Ιαπωνία και στην ισχυρή πίεση από τους ανταγωνιστές.

Στην Ινδία, μία από τρεις αγορές, στις οποίες δίνει προτεραιότητα το Γκρουπ, διεθνώς, μετά την κυκλοφορία του Renault Fluence το Μάιο του 2001, η επωνυμία Renault θα κυκλοφορήσει το Renault Koleos στο δεύτερο εξάμηνο το 2011 και το Renault Duster το 2012. Συνολικά, πέντε οχήματα θα κυκλοφορήσουν από τώρα έως το τέλος του 2012. 

Κυκλοφορίες προϊόντων στο πρώτο εξάμηνο του 2011:

• Κινητήρας Energy dCi 130 (115 g/km CO2) στο Scénic και στο Grand Scénic στην Ευρώπη
• Renault Sandero Stepway στη Ρωσία, στη Νότια Αφρική και στις Χώρες του Μαγκρέμπ (Αλγερία, Μαρόκο).
• Renault Sandero phase 2 στη Νότια Αμερική
• Renault Fluence στη Βραζιλία, στην Κολομβία, στην Ινδία και στην Κίνα
• Renault Mégane CC στην Ευρωμεσογειακή Περιοχή
• Renault Scénic και Grand Scénic στην Κίνα
• Renault Latitude στην Ευρώπη, στην Τουρκία, στην Αμερική και στην Κίνα
• Renault Master στη Ρωσία, στην Ουκρανία και στο Ισραήλ
Εμπορική προοπτική για το δεύτερο εξάμηνο του 2011

Στο δεύτερο εξάμηνο του έτους θα επικρατήσουν αποκλίνουσες τάσεις μεταξύ της Ευρώπης και του υπόλοιπου κόσμου. Το Γκρουπ προβλέπει ανάπτυξη μεταξύ 3% έως 4% στην παγκόσμια αγορά για το 2011 σε σύγκριση με το 2010, παρά μία υπολογιζόμενη μείωση 0% έως 2% στην Ευρωπαϊκή αγορά και μία μείωση 4% έως 6% στη Γαλλική αγορά, μετά από σύγκριση δυο διαδοχικών ετών.

Οι δυσκολίες προμήθειας, οι οποίες επηρέασαν κατά κύριο λόγο την Ευρώπη υπολογίζεται ότι θα αρχίσουν να μειώνονται σταδιακά από τον Ιούλιο. Τα εργοστάσια παραγωγής του Γκρουπ θα επιστρέψουν σε δραστηριότητα υψηλού επιπέδου από τα τέλη Αυγούστου και οι χρόνοι παράδοσης θα μειωθούν. Στη Γαλλία, το μερίδιο αγοράς του Γκρουπ στα τέλη του 2011 αναμένεται να είναι κοντά σε αυτό που ήταν στα τέλη του 2010.

Ο Jérôme Stoll σχολίασε: «Χάρη στο ισχυρό χαρτοφυλάκιο παραγγελιών μας στην Ευρώπη και στη στρατηγική επιδίωξη των διεθνών πωλήσεων, το γκρουπ Renault προβλέπει ένα νέο ρεκόρ πωλήσεων για το σύνολο του έτους. Στην Ευρώπη, το δεύτερο εξάμηνο του έτους θα χαρακτηριστεί από την κυκλοφορία των πρώτων τριών ηλεκτρικών οχημάτων της Renault, το Kangoo Z.E., το Fluence Z.E., και το Twizy.»

No comments:

Post a Comment